âš¡ Ontdek onze seizoenseindeaanbiedingen: Tot 40% korting op geselecteerde producten âš¡
Gratis verzending op bestellingen van meer dan 100€
âš¡ Ontdek onze seizoenseindeaanbiedingen: Tot 40% korting op geselecteerde producten âš¡
âš¡ Ontdek onze seizoenseindeaanbiedingen: Tot 40% korting op geselecteerde producten âš¡
Gratis verzending op bestellingen van meer dan 100€
âš¡ Ontdek onze seizoenseindeaanbiedingen: Tot 40% korting op geselecteerde producten âš¡
âš¡ Ontdek onze seizoenseindeaanbiedingen: Tot 40% korting op geselecteerde producten âš¡
Gratis verzending op bestellingen van meer dan 100€
âš¡ Ontdek onze seizoenseindeaanbiedingen: Tot 40% korting op geselecteerde producten âš¡
1954 - 2024
Om de 70e verjaardag van dit «made in France»-avontuur te vieren, introduceert Lafuma een jubileumcollectie met zijn iconische modellen die hun tijdperken hebben bepaald. We gaan terug naar het oorspronkelijke DNA van Lafuma: een uitmuntende knowhow op het gebied van frames en doeken en een unieke historische stijl van goudbronzen kleuren.
De hier voorgestelde producten staan allemaal voor een moment in de geschiedenis van het merk uit de Drôme: de FGX en de CNO (uitgebracht in de jaren ’50), de «Relax» (uitgebracht in de jaren ’60), de Transat (die voor het eerst is verschenen in 1962) en de Pop Up (die het daglicht zag in 1992).
Iconische producten die voor de gelegenheid bekleed zijn met een print als knipoog naar de gouden tijd van LAFUMA MOBILIER, de jaren zeventig, met gedurfde grafische en gekleurde motieven.
Vintage-stijl dus, voor deze jubileumcollectie met bloemen in groot formaat, een ware revival van flower power in modernere tinten: roze, groen en koraalkleurig in combinatie met goudbronzen frames.
Want zelfs op 70-jarige leeftijd kijkt LAFUMA MOBILIER niet alleen maar naar het verleden. Integendeel!
Om te zorgen voor een betere toekomst is het merk toegewijd aan de lokale inkoop van grondstoffen (73% uit Frankrijk, 98% uit Europa) om zijn impact op het milieu te beperken en hulpbronnen te sparen. Het gebruik van gerecyclede materialen voor de productie, de duurzaamheid van zijn producten (5 jaar garantie) en de levering van reserveonderdelen om de levensduur van producten te verlengen, zijn innerlijke principes van het merk.
Al sinds 1954 stelt LAFUMA MOBILIER innovatie en design centraal zodat het een dynamisch en toegewijd merk blijft...
Zo gaan we ook de komende 70 jaar tegemoet!